SLJ
Preberi besedilo v Berilu na strani 128 – 131. Posnetek lahko tudi poslušaš na www.radovednih-pet.si.
Prebrali ste odlomek iz romana Bobri. Roman je obsežno prozno delo. Bobri so mešanica zgodovinskega, družinskega in pustolovskega romana.
Pod vprašanja, na katera si včeraj odgovoril boste danes narisali dogajalni prostor odlomka. Pošljite mi svoje ilustracije.
SLJ
Oglejte si spletno gledališče, predstavo Pekarna Mišmaš.
Klikni na povezava in predstava se lahko začne: https://bit.ly/2UICKZQ
V zvezek za književnost napiši naslov Pekarna Mišmaš.
Napiši svoje vtise po ogledu predstave.
MAT
Načrtovanje kvadrata in pravokotnika
- O kvadratu in pravokotniku si se že učil. Danes se boš naučil kako s pomočjo geometrijskega orodja načrtaš kvadrat in pravokotnik.
- Pozorno si oglej PP predstavitev, ki ti ji prilagam. (Druga priponka pri navodilih)
- V zvezek zapiši naslov
Načrtovanje kvadrata
Kvadrat ima:
- 4 skladne stranice,
- nasprotni stranici sta vzporedni,
- sosednji stranici sta pravokotni,
- 4 prave kote – je pravokotnik,
- 4 oglišča,
Podatki: Skica:
a = 3 cm
Načrtovanje pravokotnika
Pravokotnik ima:
- 4 stranice,
- 4 prave kote,
- 4 oglišča,
- nasprotni stranici sta skladni in vzporedni,
- sosednji stranici sta pravokotni, nista skladni, zato ni kvadrat.
Nariši pravokotnik z dolžino 6 cm in širino 4 cm.
Podatki: Skica:
a = 6 cm
b = 4 cm
Ne pozabi!
Najprej izpišemo podatke, narišemo in označimo skico, nato načrtamo pravokotnik ali kvadrat!
GUM
Danes boste spoznali slovensko popevko, ki je zelo priljubljena med ljudmi. Najprej obnovimo naše poznavanje dejstev o planetu Zemlja. Kako se vrti? Okrog česa se vrti? Kako kroži? Okrog česa kroži? Koliko časa potrebuje za pot okrog Sonca? Mogoče veš katero popevko bomo poslušali?
UČB. Str. 42
Poglejte pesem Zemlja pleše. Preberejo, kdo je avtor besedila in kdo avtor melodije.
Pesem tudi poslušaj https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-gum-sdz-osn/#
V zvezek odgovori:
Kdo je napisal glasbo za pesem?
Kdo je avtor besedila?
Kakšen je taktovski način?
Iz prve vrste izpiši tone (n. pr.: g, a, a, …) to vrstico mi pošlji na moj mail naslov.
NIT
Pred sabo imaš tabelo:
MLEKO |
VODA |
ŽIVO SREBRO |
LED |
SOLATA |
RIŽ |
KROMPIR |
BOMBONI |
SLADOLED |
ZVEZKI |
KNJIGE |
PARFUM |
TETRAPAK |
KOZAREC |
TORBA |
HLADILNA TORBA |
STEKLENIČKA |
LESEN ZABOJNIK |
PLASTIČNA POSODA |
DARILNA VREČKA |
Kar je napisano z modro je embalaža, kar z rdečo je snov. Ustno poveži, kaj spada skupaj.
Preberi učbenik na strani 84, 85. Besedilo dvakrat preberi z razumevanjem.
V zvezek nadaljuj pod vprašanji, na katera si odgovarjal v ponedeljek in zapiši:
Večjo količino snovi (150 ℓ) shranjujemo v sodih (vino, pivo, kis).
Manjše količine (1 ℓ, 0,5 ℓ, 0,2 ℓ) shranjujemo v plastenkah ali pločevinkah (mleko, voda, sokovi).
Še manjše količine (parfume) pa v stekleničkah (0,1 ℓ).
V posodi z večjo prostornino shranimo večjo količino snovi. Prostornino običajno merimo v litrih, decilitrih in mililitrih.
sok, mleko, voda
krompir, jabolka, jagode, breskve, solata
bomboni, riž, makaroni
jajca, pirhi
juha, narezano sadje, borovnice
Odgovori na vprašanja, ki so v UČB na strani 85. Piši samo odgovore.
NEMŠČINA (NIP)
Schulsachen (šolske potrebščine)
1) Oglej si video posnetek na spodnji povezavi in igraj igro: Kaj manjka? Was fehlt?
https://www.youtube.com/watch?v=UL50k1tSIgQ
2) Pojdi na spletno stran: https://www.lehrerlenz.de/schulsachen.html
a) Klikni na zeleni zvezek in odprla se bo igra, kjer moraš povezovati sličice z besedami. *Pazi: peresnica je tukaj poimenovana drugače – Federtasche.
b) Z modro puščico zgoraj levo se vrneš nazaj na prvo stran in izbereš radirko. Igraš se vislice. Klikaš na posamezne črke, da sestaviš besedo za poimenovanje predmeta na sliki. Ko končaš, klikneš »Nächste Runde« za novo besedo.
*Pazi: peresnica je tukaj poimenovana drugače – Federtasche.
c) Z modro puščico zgoraj levo se vrneš nazaj na prvo stran in izbereš rumeni svinčnik. V kvadratke pod sličice vpišeš besede – poimenuješ šolsko potrebščino in NE POZABI na člen der, die ali das. Lahko si pomagaš z zvezkom.