ŠPO NARAVNE OBLIKE GIBANJA |
CILJI: · Sproščeno izvajajo naravne oblike gibanja. · Zadovoljijo potrebo po gibanju. · Razvijajo koordinacijo celega telesa. · Ustrezno ravnajo z različni športnimi pripomočki. (prosta izbira) AKTIVNOST: ü Izberi aktivnost v naravi, ki ti je najljubša. (sprehodi v gozdu, teki, igra z žogo, kolebnica, gumitvist, zbijanje kamenčkov..) ü Pomoč pri spomladanskih opravilih okoli hiše.C
|
MAT
|
CILJI: · Navajajo se na uporabo denarnih enot v vsakdanjem življenju. · utrjujejo mersko enoto za denar (evro) in njegove vrednosti. · Računajo z denarjem. AKTIVNOST: ü Igra vlog. V družini si razdelite vloge in se igrajte kupce in prodajalce. (Če je mogoče, drugače se igraj sam ) ü Z igro utrjuješ obe računski operaciji. Šteješ svoj denar (seštevanje in odštevanje do 100.) ü Zahvali se za sodelovanje.J
|
SLJ GLEDALIŠKA PREDSTAVA Naslov: PEKARNA MIŠ MAŠ
|
CILJI o Prepoznavajo značilnosti gledaliških junakov. o Zaznavajo in doživljajo predstavljen gledališki prostor. o Obnovijo dogajanje. o Opišejo/ narišejo glavnega junaka. AKTIVNOST: ü Dobro se namesti in si oglej predstavo : https://www.youtube.com/watch?v=bdnxezRDB-0&list=PLiRQMlgIhXZqaaRoM8CvZcluwH2EdxaDH&fbclid=IwAR3jSvelgJAUQqYmopXycGV4oZ9P7aUtoO8_aeZ-ZJKcV7liejA8n4-qE6s ü Uživajte ob gledanju. |
SPO
NAŠ MALI PROJEKT
|
CILJI: o Znajo s poskusi ugotoviti, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, potaknjencev. o Znajo dokazati, da rastline potrebujejo za rast zrak, vodo z rudninskimi snovmi in svetlobo. o Eksperimentirajo in napovedujejo. o Iščejo podobnosti in razlike med semeni. o Povezujejo vzrok s posledico (zato, ker). o Znajo se za delo pripraviti in po končanem delu pospraviti. ü AKTIVNOST: Naredi nalogi, ki ju najdeš v učbeniku na strani 61. |
ZANIMIVO, IZZIVI SPLETNA STRAN ZA DODATNE VAJE, IGRE…. Izbiraj naloge, ki so ti zanimive in ki jih lahko sam rešuješ. KENGURUJČEK VAJE: https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821 NALOGE O PROMETNI VARNOSTI-PASAVČEK OPOZARJA: https://www.avp-rs.si/preventiva/prometna-vzgoja/ucenje-na-daljavo/ |
|
SAMOVREDNOTENJE Vrednotimo svoje aktivnosti s semaforčkom ali zapisom povedi. Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela. Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave. Ne pozabimo na odmore in ,,mini gibalne aktivnosti,, med delom. |
|
VAJA DELA MOJSTRA Za morebitna vprašanja sva vam dosegljivi na elektronski pošti: lilijana.sevcnikar@guest.arnes.si, 031 866 321 Ko se vrnemo v šolske klopi, bova naloge pregledali.
|