3. A | 3. B |
SLJ Branje iz domače knjižne police
V domači knjižni polici si izberi knjigo po lastni izbiri. Knjiga mora biti takšna, da jo boš lahko bral vsaj eno uro. Učiteljici sporoči, katero knjigo si bral/-a. |
ANGLEŠČINA Tema: Iščimo rime o živalih Cilji: ponovitev besedišča za živali širitev naučenega besedišča
V zvezek si nariši spodnjo tabelsko sliko. Živali poimenuj in »preberi« rime. Poišči kakšno novo rimo in mi jo posreduj na moj naslov. |
GUM Spoznajmo tolkala Izdelaj preprosto tolkalo. Zapoj nekaj pesmic in jih spremljaj s svojim tolkalom. Med izvajanjem naj te starši fotografirajo in pošljejo fotografijo učiteljici. Iz fotografije mora biti razvidno tvoje tolkalo. Pri izdelavi bodi čim bolj ustvarjalen. Uporabi različne predmete. |
SLJ Branje iz domače knjižne police V domači knjižni polici si izberi knjigo po lastni izbiri. Knjiga mora biti takšna, da jo boš lahko bral vsaj eno uro. Učiteljici sporoči, katero knjigo si bral/-a. |
MAT Števila do 1000 Odpri SDZ 3 na str. 14 in natančno preglej napisano in narisano na modri podlagi. V zvezek zapiši naslov ŠTEVILA DO 1000 ter celotno besedilo na modri podlagi preriši in prepiši v zvezek. Namesto škatle z jajci lahko narišeš kvadratek. Nato reši vse naloge na straneh 14 in 15. Reši še nalogo na Moji matematiki. |
MAT Števila do 1000 Odpri SDZ 3 na str. 14 in natančno preglej napisano in narisano na modri podlagi. V zvezek zapiši naslov ŠTEVILA DO 1000 ter celotno besedilo na modri podlagi preriši in prepiši v zvezek. Namesto škatle z jajci lahko narišeš kvadratek. Nato reši vse naloge na straneh 14 in 15. Reši še nalogo na Moji matematiki. |
LUM Ilustracija besedila V tem tednu si prebral/-a, pogledal/-a kar nekaj različnih besedil. Prav gotovo ti je kakšno še posebej ljubo. Ilustriraj ga. Ilustracijo pošlji učiteljici. |
LUM Ilustracija besedila V tem tednu si prebral/-a, pogledal/-a kar nekaj različnih besedil. Prav gotovo ti je kakšno še posebej ljubo. Ilustriraj ga. Ilustracijo pošlji učiteljici. |