SPOZNAVANJE OKOLJA – Deli živalskega telesa
Učenci za ponovitev naštejejo in pokažejo dele človeškega telesa. Nato si ogledajo fotografije živali in poimenujejo njihove dele teles, povedo, s čim so pokrita telesa živali, čemu služijo posamezni deli teles (rep, kljun, plavut…). Živali med seboj primerjajo (življenjski prostor, prehrana, gibanje, velikost…).
V zvezek za SPO napišejo naslov DELI ŽIVALSKEGA TELESA, si narišejo ribo, muco in ptico. Ob sliki predstavljajo značilnosti živali (rep, perje, število nog…).
ŠPORT – Met žoge v cilj
Greste na sprehod v gozd. V gozdu najdete storž ali delček palice. Na tla si narišete krog. Stopite vstran od kroga npr. 8 korakov in mečete storž ali paličico v krog. Štej si zadetke. Če je prelahko, se še bolj oddalji od kroga. Lahko si najdeš tudi kakšno korenino in ciljaš vanjo. Nato sledi zadevanje visokih tarč, npr. v deblo, ali v vejo. (Če boste ob robu gozda, mečite v gozd, ne v travnik)
Lahko pa te vaje izvajate doma na dvorišču: najprej tečete okoli hipe, sledijo gimnastične vaje, nato vaje z žogo. Žogo mečeš na dvorišču v označeno polje (npr. z obročem), nato v kartonasto škatlo, nato v tri prazne plastenke postavljene na klopi, nato v deblo, nato visoko na zid (pazi, ne v okno in ne na streho).
SLOVENŠČINA – Na planini
Učenci pripovedujejo svoje izkušnje z izleti v planine.
Nato si ogledajo sliko in jo opišejo s pomočjo vprašanj:
Poimenujejo predmete in bitja na sliki. Kaj delajo ljudje na sliki? Ali so ljudje na sliki veseli ali žalostni? Zakaj so veseli? Kako so ljudje oblečeni? Zakaj so tako oblečeni? Zakaj imajo pohodne palice? Kako morajo biti oblečeni ljudje (planinci, pohodniki, izletniki), ki obiskujejo planine? Kako planinci na sliki skrbijo za čisto okolje? Kako rečemo osebi, ki pase živali? Katere živali so na sliki? Katere rastline opazite? Kako imenujemo piktograma, ki sta narisana na kamnih? Kakšno je vreme na sliki? Po čem veste/sklepate, da je sončno?
Na koncu učenci samostojno tvorijo pripoved (staršem pripovedujejo zgodbo ob sliki).
MATEMATIKA – Števila do 15
Najprej učenci vadijo šteti do 15 (naprej in nazaj). Nato rešujejo naloge v DZ/ MAT na strani 8 in 9.
Na str. 8 si ogledajo prikaz z vrsticami (kaj je v prvem stolpcu, kaj je v zadnji vrstici, preberejo legendo, preberejo podatke v prikazu z vrsticami) in rešijo naloge.
Na str. 9 pa z reševanjem nalog ponovijo računanje do 10.